Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.12.2012 14:33 - Грижа за кожата през зимата
Автор: gabriela9501 Категория: Други   
Прочетен: 4063 Коментари: 1 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
        Здравейте,image
  красивата зима настъпи и всички очакваме с нетърпение Коледните и Новогодишните празници.Всички искаме не само да си прекараме добре,но и да изглеждаме добре.Това ни дава едно добро самочувствие.
           Ниските температури и студеният вятър влияят неблагоприятно на нашата кожа и коса.За това трябва да се запасим с козметика подходящя за сезона.
          Съвети за Кожата:
     Случвало ли ви се е през зимата да ви се лющи кожата,да е зачервена и раздразнена?Първото, което трябва да предприемата е да изберете подходящ овлажняващ дневен крем за лице.Аз лично използвам този на Regal, " Nourishing imageDay Cream " с екстракт от водна лилия,предзначен за нормална до суха кожа.Първото нещо,което ми направи впечатление в колекцията на Regal е, че продуктите им са без парабени.Бях се натъкнала на мостра на този крем.Бях възхитена,защото от всички кремове ,които съм ползвала до сега , този запазва кожата мека  поне 12 часа.Бързо попива и мирише приятно.От серията на Regal имам и околоочен крем  с екстракт от Магнолия,който няма мирис и добре овлажнява.
     Важна е и грижата на кожата през ноща.Всички знаем, че тогава кожата се възстановява.Отново съм се спряла на крем без парабени,това е регенериращ ,нощен крем на Aroma.Мисля, че този крем е много подходящ за хора с мазна кожа.Аз съм със леко суха кожа.Сутрин когато се събудя кожата ми изглежда добре, но е малко суха.image
    Когато вечер махате грима си изполвайте пяна за лице.Тези продукти няма да изсушат кожата ви.
    Незабравяйте да си правите овлажняващи маски за лице.Предлагам ви 2,една от които е домашно направена.Мисля да започна с домашната рецепта,може би тя би ви заинтригувала повече.Продуктите, които ви трябват: 1 супена лъжица кисело мляко и 1 супена лъжица червено вино.Вземете малка купичка или друг малък съд.Смесете съставките и нанесете на почистена от грима кожа.След 10 минути измийте маската.Резултатът е страхотен,кожата е уникално мека.Втората маска е купешка.Марката е Oriflame,серия от продуктите на Optimals,а самата маска се казава Nutri Calm Face Mask.imageСтрашно ми допада мириса на маската.Нанася се като крем на лицето,но с по-дебел слой.Изчаква се 10-тина минути(но аз изчаквам повече), след което с кърпичка премахвате остатъка.Предпочитам кърпичката да е напоена с розова вода.
        Съвети за Косата:   Добре поддържаната коса винаги прави
   впечатление.През зимата тя става суха като слама.Използвайте овлажняващи продуки за скалпа и краищата на косатаimage.За шампоаните нямам някакво особено наблюдение, но от това което съм ползвала, най ми харесва Pantene.В момента ползвам Teo Sea Treasures Minerals 2 in 1(шампоан и балсам за ежедневна употреба)image.Обичам домашните маски за коса, тъй като в купешките има силикони и какви ли не други гадории,които релано нищо не правят.За зимата си правя маска за коса със зехтин.Това за мен е най-удачната маска за този сезон.Овлажнява скалпа и подхранва.Хубаво е преди да нанесете зехтина да го затоплите.Ако изполвате маша или преса преди да изсушите косата си използвайте крем ,който да предпазва коста от горещия  въздух на сешоара и последваща гореща обработка на косата.Аз използвам Styling Heat Protector Lotion на Oriflame,серия от Hair X.За краищата на косата  Cristalli Liquidi bio oil на BioPharma(кристали за коса).
Надявам се съм била полезна и сте научили нещо от мен .Незабравяйте
"Най-невзрачните и обикновени неща са най-красиви и идеални".

image



Още от продуктите включени в статията:
imageimageimage



Тагове:   кожа,   коса,   грижа,   продукти,


Гласувай:
2



Следващ постинг

1. grayscale - .
23.12.2012 17:54
Аз пък обичам да се мацам със сняг, правя си снежна маска през 2 дни, докато има сняг на вън разбира се!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: gabriela9501
Категория: Други
Прочетен: 50124
Постинги: 6
Коментари: 8
Гласове: 24
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031